Gaaaahhhhhh!!!!!!!!

Gaaahhhh!!!
Blir galen...
Fick hem en snygg hylla i dag som jag har en fin placering för i köket...
Och den kommer bli snygg...
om jag bara får ihop den.

Är så jäkla arg och frustrerad nu
så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Alldeles för mycket som spökar i huvudet
och jag vet att om jag inte får ihop den
så kommer jag att fälla tårar i ren sorg och frustration.
Varför i hela friden ska vissa saker levereras omonterade??
Och om de måste levereras på det sättet
kan man väl åtminstone få en sjukt bra beskrivning???

I mitt städ och fixdamp nu så önska jag att jag hade en borr
så jag kan ordna byrålådorna samt hyllorna som ska upp på väggen...
hmmm...innan veckan är slut ska det vara fixat...PUNKT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0