Fk...

Okej.
Jag har försökt kolla upp min ersättning frå Fk denna månaden
men det går ju inte denna tiden på dygnet.
Dock tror jag att månaden som kommer inte blir bra någonstans.
Känner en enorm stress och oro.
Ligger back så enormt mycket att jag inte vet hur det ska fungera.
Känner mig urusel som inte ens kan ta mig till jobbet i morgon.
Eller ja...jag kanske tar mig dit men sedan kommer vi inte hem.
Fast bilen dör ju inte av att stå där ute heller.
Vi får väl se.

Och vetskapen om att ha en månad framför sig
där du på något sätt måste låna för att få ihop till räkningar lockar inte...
när sedan räkningarna är betalade
så vet jag ju att det blir ingen mat på en hel månad.
Men man ska väl se det positivt så jag kommer ju bli smal i af.

Haha...always look on the bright side of life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0