Eskilstunatoday...

Jag är vaken.
Fick ett mess i morse från en vän som behövde prata
vilket gjorde att min sovmorgon uteblev.
Men det är ok.
Kanske får sova i bilen mellan Leksand och Hedemora innan det är dags för mig att sätta mig vid ratten och styra näsan mot Eskilstuna. Ska dock åka till stallet alldeles strax och plocka ihop alla saker som ska med samt mata hästarna och se till att allt är ordning till avfärd runt ett-två.... Har ju snöat så enormt mycket att man inte vet hur vägarna ser ut riktigt. Men förhoppningen är att de ska vara bra och inte för mycket snörök och lastbilar. Blir sådant jävla liv i transporten när man blir omkörd av en stor brummande lastbil...

Men nu blir det borsta tänderna och bege sig...
Hundarna är sugna på att leka så de ska de få göra ute i stallet...
rusa runt och bara vara sådär knäppa som de kan vara;-)
Håll gärna tummarna för oss i kväll vid 20:05 ca...

Puss på er och hoppas ni får en härlig tisdag!!!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0