Doessizematter?

Hur fungerar det egentligen?
Alltså har storleken betydelse?
Och då menar jag inte något sexuellt...
Jag menar rent generellt...är det största det bästa?

Måste killen vara längre än tjejen?
Ja jag vet att det är en ytlig fråga
och svaret man alltid får är att det är klart att det inte spelar någon roll,
huvudsaken att man älskar varandra.

Hur kan det då komma sig att det allt som oftast
kommer en fråga från bekantskapskretsen
när man börjat dejta någon och den situationen har uppstått...
...situationen där vännen börjat dejta en person som är kortare.
Men är det egentligen emot reglerna att ha en kortare partner?

Nu kommer jag säkert få hatiska kommentarer om detta
men det är bara en fundering som jag har...
det liksom är en situation som uppstår väldigt ofta.

Själv anser jag att det inte gör något.
Kärleken är det viktiga...
eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0