trots har jag gott om...

Jag trotsade sjukdomen och gick till arbetet i dag.
Termometern här hemma visade på ynka 12 minusgrader men när jag körde in på stallsbacken tyckte jag att det såg så himla kallt ut och det var mycket riktigt så. Siffrorna hade vänt på sig och termometern visade -21,7  grader. Helt okej men inte när man ska köra snabbjobb!!
Men vi mockade undan skiten och tog en fika så graderna steg lite grann i af.
Femåringen och fröken fick ta sällskap uppe på rakbanan och det var perfekt.
Fröken flöt på så fint och femåringen behövde draghjälpen....
han är så himla bekväm av sig...
gör verkligen inte mer än han måste!!!
Men motion har de fått och mina fingrar har börjat på att tina...
Nu är det hopp i duschen för att bege sig till Falun
och ta kort till körkortet...yeeeay...
ärenden ska uträttas och sedan hem igen...
Hörs senare!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0