tjugo minus...

Tjugo minusgrader.
Det är vad termometern visar i dag och jag ska snart klä på mig lite kläder och sedan bege mig till Tällberg som lite privatchaufför. Söndagar kan vara sådana dagar när man inte ska köra bil men eftersom jag gick hem och kollade på Sex and the city i går i stället för att gå ut och dricka goda drinkar.
Min nästa utgång får bli på juldagen, så det är några veckor kvar.

Just nu kollar jag reprisen av Idol.
Ont i magen men käkat gröt för att åtminstone dämpa hungern och jag har en förhoppning om att smärtan ska gå över. Mannen jobbar, release i morgon för nya hemsidan så en del som måste skrivas. För egen del så blir det innepyssel då termometern motarbetar oss. För ingen mår bra av en långpromenad i sådan kyla.
Jag har några saker som ska vara avklarade innan dagen är slut och om jag hinner i tid så ska jag unna mig en eftermiddag i Rättvik med goa vänner.

Och innan jag kan skriva mer inlägg om min helg så måste jag ladda över en del bilder. För utan bilder blir det ju bara trök.  Hoppas i af att Ni har haft en härlig helg och att söndagen, denna tredje advent blir härligt stämningsfull!!!

Kramar

KLICKA HÄR FÖR EN UNDERBAR JUSÅNG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0