På Lindgården.



Nu när jag ligger här hemma och har sjukstuga
så har jag tid att läsa bloggar
och som alltid kikar jag in hos min kära vän Madde
som skriver om sitt liv På Lindgården.

Just nu har hon en tävling i samarbete med Ellis Corner
och jag är med och tävlar.
Som jag nämt tidigare så är jag verkligen förtjust i Ylva Skarps produkter
men som ekonomin är för stunden så har jag inte haft råd att inhandla något
men med lite tur så kanske lotten faller på mig i denna tävlingen...*hoppas*

Jag tycker att Ni också ska kika in hos Madde
då hon skriver fantastiska inlägg
och jag blir alltid enormt inspirerad av henne...och alla vackra kort hon tar...
en riktig pärla är vad hon är!!!
KLICKA HÄR SÅ KOMMER DU TILL HENNES BLOGG!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka Goa ord, så glad jag blir!! saknar dig kram madde

2010-12-08 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0