överlevde

Körningen gick bra på arbetet.
Men det var kallt och inte så konstigt när gradantalet
visade så kallt som det gjorde.
Huvudsaken att vi överlevde och fick träningen avklarad.

Har ätit och gjort sådana här husliga sysslor som måste avklaras. Skönt att det är gjort och nu måste jag hasta in i duschen, kanske inte det bästa i mitt skick men om en timme ska jag dela ut lotter på arenan för att vi ska kunna sälja. Själv kommer jag att stanna till den andra perioden men sedan åker jag hem. Har inte ork att vara kvar då magen fortfarande bråkar med mig.

Sorgen som jag berättade om i går lever fortfarande kvar hos mig men i dag har jag hållt mig sysselsatt hela tiden så det har liksom inte funnits tid till att känna något. Jag har trängt undan alla känslor som tänkas kan...

Min förhoppning är att jag ska orka skriva lite mer roligt
när jag kommer hem från hockeyn.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0