Helgens sammanfattning.

Jag har varit ruskigt oninspirerad på sistone av olika anledningar.
Och jag vet inte om jag har fått tillbaka så mycket lust än heller
men jag saknar bloggandet
och känner att det är dags att börja skriva lite mera.

Helgen inleddes ju med en lååång arbetsdag nere på travet i Borlänge då vi hade två starthästar på lunchtravet. Gick helt okej. Golden Sands startade i första loppet och kom femma. Dessvärre är det något som inte är som det ska med pojken då han i vanligt fall skulle ha vunnit detta loppet utan problem. Blodprov är det som kommer ske härnäst och förhoppningsvis kan vi få lite svar på lite frågor.

Sedan hade vi start i lopp sju och där var Chief Delorme som skulle sträcka på benen, och om han gjorde. Han gjorde det så bra att han vann!!!! Väl inne på stallbacken igen så syntes det inte på hästen att han sprungit ett lopp på 17,4...så han är anmäld till fredagen som kommer och ska då gå i lopp sex och fick spår nio. Spännande med tre starter på tre veckor...men så mycket tok som den där har för sig så kommer det nog gå finfint!!


Lördagen bjöd på städningen, omorganisering och alla andra måsten här i hemmet och till slut så såg det en aningens bättre ut. Mycket kvar och känner en stor stress men när man inte är pigg så är det svårt att finna den där lilla extra orken till att börja. Kvällen bjöd på hockey där Leksand spelade bort mot Malmö och efter åtta år äntligen tog hem segern!!!! Så underbart och det var en skön känsla...så med det kan man väl säga att vi tillbringade kvällen framför teven för sedan var det ju näst sista avsnittet av "Så mycket bättre" där turen kommit till att tolka Plura.

Ja och sedan somnade jag hyfsat omgående.
Söndagen var det upp tidigt som attan för att samla ihop familjen och plocka upp två lånebarn för en tur till Tomtens hem. En underbar dag som jag kommer ägna ett eget inlägg åt då jag inte lyckats fippla över bilderna från telefonen ännu...det kommer det kommer...

Och detta är kanske en helt löjlig summering mer för min egen del men jag har ju i af lite dagbok jag kan gå tillbaka och kika i när jag blir äldre...men detta är vad som kom i mina tankar för stunden. Läs eller låt bli.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kicki

Miss you <3

2010-12-06 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0