första rumpvilan för dagen....

Första stunden i soffan är först nu.
Dagen har rusat förbi och jag är helt slut
men än får jag inte krypa till kojs.
Tvätten måste tas om hand
och sedan har jag en hel maskin som hänger på tok i källaren.

Haft hästarna själv i dag och det har inte varit några problem.
Mest tagit tid men jag tycker det är skönt att gå där och dona för mig själv...
eller ja tillsammans med hundarna.
Vi passar bra där ute.
Trivs som fisken i vattnet.

I morgon är min sista arbetsdag för denna veckan
då jag plockat ut semester på fredag.
Ska bli skönt att få vara ledig och ha en liten weekend med kärestan.

Och nu har jag tappat tråden om vad jag egentligen
skulle skriva i detta inlägget....
jag bara rabblar rappakalja...
kanske bättre att göra lite nytta då...

Sov gott sötnosar!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

sorry men jag skrattar så tårarna rinner...detta förgyllde min kväll....ibland skriver man och läser igenom allt man har skrivit...för att rätta eventuella fel...men ibland slinker det igenom ett litet fel...och nu gjorde det nog för dig...för jag antar att det skulle stå tork och inte tok...

"...och sedan har jag en hel maskin som hänger på tok i källaren"...men sk felskrivningar kan ju bli så hysteriskt roliga ibland...kan verkligen se hur maskinen hänger lite på sniskan där i källaren.

Hoppas du inte tar illa upp....men tack för skrattet...sov så gott du med =) kram

2010-12-15 @ 22:43:17
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0