En blå-vit seger!

Dagen rusar vidare.
Och nu är det kväll.
En hel del har blivit gjort men mycket kvar.
Nu kan vi af röra oss utan att snubbla fram och det är en lättnad.
Pizza och hockey har kvällen bjudit på och för att hålla mina nerver i styr i slutskedet av matchen så började jag fixa med naglarna. Och voilá, det blev tomteröda naglar och det är ju mycket passande då vi i morgon ska upp med tuppen och hämta lite barn på olika adresser och sedan styra kosan mot Tomteland.

Länge sedan jag var där och ska bli otroligt roligt att åter få se det.
Så med ett leende på läpparna efter kvällens seger
så säger jag nu god natt!



Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lorena

sv: det är ett eget fotografi från förra sommaren på öland! =) tomteröda naglar ska jag också fixa i veckan tänkte jag =)

2010-12-05 @ 19:06:36
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Ser att det är fler som får dra magen i backen ;)

Sov gott =)

2010-12-05 @ 23:20:59
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0