Seeeegt...

Söndag i dag.
Och klockan är mycket.
Vi har väl i stort sett inte gjort någonting.
Helt okej då jag är såååå seg och skulle kunna somna omgående.
Vet inte vad det är med mig men krafterna är som bortblåsta.
Vi kom i säng väldigt sent i natt då vi råkade snöa in i en film
helt i onödan men tog en sovmorgon som räckte till klockan tolv
trots att vi planerat att kliva upp desto tidigare.
Kanske gör regnet sitt till men inte ska väl hela dagarna behöva vara sega?
Katterna sover och hunden sover.
Jag sover snart men älskling betalar räkningar
så han får nog allt hålla sig vaken ett tag till.
Planen är att ta oss ut på en promenad innan kvällen kommer
och sedan bjuda hem lite vänner på mat.
Låter väl som en lagom söndag inte sant?
I morgon börjar min semester och det känns grymt bra!!!
Första gången ever som jag har tagit en veckas semester
och det tillsammans med någon.
Veckan bjuder på lite utflykter, trevligt sällskap, bra musik, kärlek och mys.
Ser jag verkligen framemot.
Puss så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0