Thursday to day...

Torsdag i dag.
Himmel vad veckan springer i väg.
Just nu är det reklam på teve för Mc Donalds...
Skoglunds röst känner man igen från alla gånger han har refererat travet.

Håller på med tvätten.
Otroligt roande men ack så nödvändigt.
Vi har samlat på oss en hel del
och ändå har jag inte tagit med allt som måste tvättas.
Blir nog till att ägna några timmar i stugan till helgen också.

Har blivit trök med träningen nu i veckan också
eftersom att det inte stämt med mitt mående.
Nedrans otur, jag som var så duktig förra veckan men ska ta tag i det igen.
Har åtminstone gått runt Limsjön en dag
och cyklat till jobbet en dag så det är bara att fortsätta kämpa.
Jag är ingen dålig människa för att jag missat några dagars motion,
jag kommer igen och kommer göra det med bravur.
Men först och främst ska jag kila ner till tvätten
och göra min plikt som hemma fru, hahaha...
Puss



Grynet nere vid vattnet i Ullvi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0