Smooth down with Oleo Relax

Häromdagen gjorde jag något som dessvärre inte händer alltför ofta.
Jag gjorde en inpackning i håret
som jag lät sitta i en halvtimme ungefär.
Då det började sina i burken med Kerastase´s inpackning
så fick jag lov att dryga ut med den underbara Smooth down från Redken.
Två toppen inpackningar som är suveräna
för skadat hår som behöver mycket fukt och näring.
Nu har jag dock slut på dessa
så om en vecka så får jag gräva i mina flyttlådor
för att hitta resterande av mina hårprodukter
som ligger någonstans i röran.
Mitt hår har inte varit så lättkammat och glansigt på länge.
Tänk att man är så slarvig och inte gör detta oftare.
Så lite som gör så mycket.
Kändes som en ny kaluffs
och jag ska *peppar peppar*
försöka underhålla detta nu...
Men kan varmt rekommendera dessa två ovan.
Länk---->Kerastase Oleo Relax
Länk---->Redken Smooth down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0