Putsat fönster...

Putsat fönster.
Himmel vilken skillnad det är nu.
Det behövdes verkligen
men jag har köket och lilla "kaos" rummet kvar.
Får bli i morgon.
Har försökt att placera ut blommorna vi har,
vilket visade sig vara lättare sagt än gjort...
blir liksom aldrig riktigt bra
men nu står de där de står
och sedan får vi se vad herrn säger när han kommer hem...
Han kanske inte ens märker någon skillnad...hehe...
Jobbet utfördes i dag på travet i Rättvik.
Hade snabbjobb med pojkarna och det gick mycket bra.
De var mycket myror i kroppen vilket alltid resulterar i mycket tok men tiderna blev bra och vi siktar som det är nu på start om två veckor. Nästa vecka ska de få ytterliggare ett jobb i kroppen innan det är anmälning. Ser i af mycket lovande ut.
Nu ska jag läsa lite och cvila(kanske somna) en sväng.
Tydligen är det cykling på schemat i kväll
och jag har en känsla av att jag kommer dö
men vi får väl hoppas att det inte är så illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0