Onda käkar...ajajaj...

Hoppsan hejsan.
Fick en sovmorgon även i dag som var välbehövlig.
Och det var segt ur sängen då jag legat och spänt käkarna i natt
men efter lite behandling på spikmattan
så lyckades jag resa mig och starta dagen.
Hittills har jag lyckats pallra mig till affären,
förberett lunchen som blir middag i stället, organiserat lite,
läst ut en bok...och annat småtjaffs som att diska.
Nu tar jag det lugnt framför datorn.
Ska lägga in lite bilder och sedan läsa lite
innan jag och Grynet beger oss på en långpromenad.
Var och rekade platser med älskling i går som
man kan knata på med lösa hundar utan problem.
Kommer bli nice och kameran ska få följa.
Be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0