Dancin on my own...

Jag har en smärta i bröstet.
Eller en annorlund form av smärta...en tomhetssmärta..
Jag har ett liv fullt av kärlek
men jag har inte känt mig så här ensam på länge.
Jag har inget som just nu gör mig uppåt
utan jag spenderar mest av min tid hemma ensam i soffan eller sängen
och har ont.
Finns det någon som kan tillbringa tid med och för mig
utan att jag ska behöva ha dåligt samvete
att jag berövar personen/personerna på mer viktiga saker?

Vill inte känna att jag är en börda
men så är det nu vad som än sägs och görs.
Min kväll/dag kommer att tillbringas i ensamhet återigen.
Ska titta på den där filmen jag inte hann se härom kvällen
och till det blir det morötter och dippa.
Mycket mer kommer det inte hända.

Ska ge hästarna lunch nu
och i eftermiddag ska de få komma in och självklart få sin middag.

Hela leksand står still i dag då det är hockey
och det kommer inte vara många människor på Noret i eftermiddag
men det passar mig utmärkt för jag orkar inte möta någon för stunden.

Tips på hur jag ska klara mig på egen hand??


Kommentarer
Postat av: mia

du kan komma och umgås med mig, dricka lite vin eller sprit eller nått :) kram

2010-08-21 @ 18:04:42
Postat av: Nina

Önskar att jag visste lösningen på din tomhetskänsla men tyvärr vet jag inte det...känner själv samma tomhet allt för ofta så jag vet iaf hur du mår och hur du känner dig...å det är inte kul så jag lider med dig...skickar en kram från mig och Ludde till dig och hoppas att känslan försvinner fort. =/

2010-08-21 @ 19:50:37
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0