Jag är med och tävlar...är du??

Jag är med och tävlar hos söta Therese om en Nokia E72.
Varför kan då tyckas?
Jo för jag äger föregångaren till E72:an...jag har E71:an och den är helt fantastiskt bra men då knapparna börjar ge upp och trilla bort så känner jag att det är dags för en ny men ekonomin tillåter inte det på långa vägar då jag enbart har sex kronor att leva för under augusti månad.
Tjihooo...gud va roligt;-) Men bara att göra det bäst av situationen!!!
Man ska tänka positivt för då blir livet bra mycket lättare!!!!
Var med och tävla Ni med
genom att klicka Er in på Thereses blogg
och tävla------>LÄNK
Kolla även in Nokia.se för mer info om telefonen----->LÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0