Beauté Pacifique.

Jag har under en längre tid använt Dermalogica
som "min" hudvård.
Men jag har nu övergett dem
för att testa på Beaute Pacifique.
Har än så länge använt dem i tre veckor
och som alltid så är det en inkörningsperiod med nya produkter
vilket gör att huden hamnar i obalans
när produkterna börjar verka.
Med det säger jag att min hud just nu är katastrof!!!!
Jag använder nu rengöringen, ansiktsvattnet,
dagcreme, ögoncreme samt deras Super 3 booster.
Ser lovande ut än så länge
men återkommer längre fram
när jag använt det under en längre period.
Är ni nyfikna på deras produkter så kika in på hemsidan
som jag köpte produkterna i från ----->länk<------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0