Angel Eyes...

Kollar Angel Eyes och glad över mitt beslut att stanna hemma i kväll.
Jag mår bättre av det
och känner att det är mycket som gått på knas på sistone.
Inget jag är glad över men jag har lärt mig den hårda vägen nu.
Just nu saknar jag en större stad
men nu har jag valt att bo här och får lära mig hur det fungerar.

Ska bli skönt att krypa ner i sängen om en timme.
Få lite mer sömn än föregående natt.

Tog ett beslut under dagen att börja med min medicinering
så nu blir det inte alkohol på ett bra tag framöver.
Skönt faktiskt.
För jag som person har ju lika roligt utan alkohol och kommer må så mycket bättre om medicinen hjälper. Vilket jag verkligen hoppas att den ska göra. Tänk och vakna och känna sig snygg på en gång. Vilken grej.
Gillar´t starkt!!!
Nu är det slutsnackat.
Jag kastar in handduken för i kväll.
Sov gott.
Krams


Kommentarer
Postat av: malin

hej min fina...blev det en lugn lördag?? du är välkommen till mig om du vill till en lite större stad=) PUSS

2010-04-04 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0