Trött men fylld av längtan...

Sitter i fåtöljen och tårarna rinner.
Är såååå trött då jag haft en natt fylld av mardrömmar.
Men tror att linserna åker ut efter en promenad och sedan blir det teve.
Uppdrag granskning tror jag sänder i dag
så antar att jag kommer fastna innan sängen.
Sååå sjukt bra program och jag älskar sådan journalistik.
Vill jag också hålla på med.
Att undersöka och ta reda på fakta...

Pratat med en vän här hemma i dag o
ch fick ett sådant enormt sug att inreda min balkong vettigt.
Så i morgon ska det ordnas.
Ska fixa och dona så att det blir nice
och förhoppningsvis kan jag få tag i lite blommor att plantera ut också.
En liten blomhörna och så lyktor...



Ja, det kommer bli bra det där
och jag önskar att solen skiner så att det blir så roligt som jag hoppas.
Tänk att få slå sig ner och käka en frukost på balkongen framöver.
Med juice, knäcke, yoghurt och ägg.
Kanske en kopp Mareld samt lite go musik i bakgrunden.
Eller varför inte en förfest med vännerna och lite alkohol...
eller ett glas vin med tjejerna??
Mmmmm...nu längtar jag...

Som söta Michalea skrev... -Denna sommaren ska bli den bästa, right girls?
Och jag kan inte mer än instämma.
Jag ser framemot denna sommaren på ett sätt som är otroligt skrämmande men samtidigt så spännande. Inte van att se så ljust på framtiden då mina dagar har varit som de varit på sistone men jag tror att dettta kan vara vändningen. Att det är min tur att ha lyckliga dagar nu. Och jag tänker ta till vara på dem allihopa.

Just nu sitter jag med en av de sötaste tjejerna jag känner på msn och tjötar lite...
Så enormt länge sedan jag fick träffa henne
och känner att en tripp till Skåneland är akut nödvändigt!!!!

Känner att mina tankar är oerhört ofokuserade
då jag seglar iväg till min balkong
så nu tänker jag faktiskt ta med mig en stol
och placera mig med en kopp te och njuta av solens strålar och Melissa Horn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0