Lite gnäll...

Ätit lite mat och ska nu promenera till Noret.
Får inte köra min bil då bromsarna är kaputt.
Förmodligen någon sabla cylinder som trasat sönder inuti
vilket betyder att jag nu är billös och cykellös.
Jippie.
Vilken sabla mardröm men vill ju inte köra bilen
och sen kan jag inte få stopp på den.
Så jag och dogsen ska nu knata ner till Noret
och inhandla lite mat innan kvällen kommer.
Inte för att jag harnågon särskilt planerat för kvällen
men jag funderar på att slå på en film som jag lånat av en vän.

Skit också.
Varför skulle bilen trasa sönder nu??
Blir galen.

Men men...kommer ju bli smal som bara den av alla promenader
som måste genomföras för att ta sig till och från jobbet.
Som i morgonbitti till exempel.

Och att jag inte kan få vara fri från vissa saker.
Låt mig göra vad jag vill och acceptera det.
Alla människor kan ändras...så sade en vän till mig alldeles nyligen.
Och det är otroligt sant.
Nu får vi hoppas att det slår väl ut i slutändan bara...

Så nu har jag gnällt av mig...och ser ljust på livet.
Ha en trevlig torsdags kväll!!!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0