Torsdagen avklarad...

Nu har jag kollat på hockey.
Men vi gick innan matchen var slut, alldeles i början på tredje
barkade det ur ordentligt och vi gav upp.
Det finns fortfarande en minimal chans att de går upp
men jag har gett mig redan.
Det blir allsvenskan nästa år med.
The end.

Träffade vackraste på loungen och det var som vanligt en fröjd för ögat.
I dag klarade jag av att säga hej trots att det gjorde ont.
Kändes i hjärtat men det kändes ändå bra.

Snygg Johanna var där och det är alltid lika roligt att se henne.
Vacker som en dag och glad för att i morgon är sista dagen...
Så glad för hennes skull att få göra nåt nytt i livet.
Något som hon ser framemot och pratar med glädje om.

I dag har jag i af haft en sjukt effektiv dag.
Jobbat förmiddagen på travbanan i Rättvik
då vi hade snabbjobb med pojkarna.
Gick riktigt bra och inget direkt tok.
Låg i 25 tempo vilket är bra då det är första banjobbet på ett tag.
Efter det så var det hem och fixa sig snabbast möjligt
innan det var dags för ett möte i Majorshagen.

Efter mötet promenerades hundarna
och sedan for jag och Thomas till Borlänge.
Haft en trevlig snabbtur till Borlänge
som resulterade i något sjukt välbehövligt för min del.
Och herrn fick också med sig något bra hem.
Bra och snyggt.

Hem, mat på Sibylla och sedan hockey på loungen som slutade som det gjorde.
Promenad med hundarna, pratat med en vän på msn och nu sova.
Eventuellt banjobb i morgon med så gäller att vara piggast möjligt.

Min dag i snabba drag...

Sov gott alla goingar...kramar om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0