Tisdag...

Hello!!!
Jag har sovit som en prinsessa och sitter just nu och väntar på chefen.
Då min bil är trasig så har jag sådan tur att få skjuts ut
då han skulle utöra en del ärenden
innan det är dags att börja mocka skit.

Har ett möte med Anki ute på Heden i dag
för lite uppföljning hur det går för mig och i mitt arbete.
Lite nervös då jag avskyr att behöva prata om mig själv.
Att lyssna på andra är sååå mycket lättare
och jag är en lyssnare
och ingen pratare när det kommer till känslor och själ. 
När någon frågar hur det är med mig så är ju standardsvaret att -allt är bra.
Men det jag behöver är någon som drar ur mig hur det egentligen ligger till.
Med det säger jag inte att jag inte mår bra,
för det kan jag göra och gör det just nu
men det jag försöker säga är att jag i bland behöver någon
som ifrågasätter om det verkligen är bra.
Eller om jag säger det för att det är en vana.
Bekvämt att inte behöva säga sanningen.

Vem mår sämst om jag säger att det kanske är mindre bra?
Om jag kan nämner att jag är trött eller sliten?
Att jag är ledsen?
Är det jag eller den som lyssnar/frågar?

Nu när jag har träffat någon så vet jag att det är bara en person
som riktigt frågat hur det ligger till
och det är inte det att jag inte har saker att säga
eller att det är svårt att prata om dessa känslor
men om jag yttrar dem så är det ju mera sant och man blir mer sårbar.
På gott och ont.

Men i dag ska det i af pratas om mina känslor o
ch som vanligt så kommer jag vara helt slut efteråt.
Dock har jag körning på schemat efter mötet
och i dag ska vi öva tre åringen  på att springa bakom Folkes bil
då det är bilstart på fredag.
Chiefen startar i lopp 2 och har spår 7 och det är ju springspår
och om jag inte missminner mig så kan det vara vinklad vinge på Romme...
eller har jag fel?
I af så startar fem åringen i lopp 4 och har nummer 8...
mycket spännande situation men vi gör vårt bästa.
har ju haft en period av träning nu så mycket intressant
att se hur formen ligger till.

När körningen är avklarad så ska jag på nästa möte och prata om känslor.
Har nämligen träff med Peter i dag och det ska bli både skönt och inte...

Men vi tar en sak i taget och börjar med all skit som ligger och väntar på Heden.
Solen skiner och fåglarna kvittrar vilket gör att humöret är på topp!!!

Hoppas nu får en underbar tisdag!!!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0