Tänka sig att för två veckor sedan vid ...

Tänka sig att för två veckor sedan vid ungefär den här tiden lassade jag hö ute i Bergsäng. Då velade jag om en inflyttningsfest på kvällen på grund av att jag var otroligt nere...men kom till slut fram till att jag ville så gärna träffa alla goa människor samt lära känna dem bättre att jag gick dit. Och det är något av det bästa jag gjort i mitt liv, för de människor som jag nu lär känna är så fantastiska att jag bara ler vid tanken på dem! Ni gör mig glad och lycklig! Sedan hände ju mer saker den lördagen som gör att livet leker...


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det känns dock som evigheter.. Jag är så glad att jag hittat dig =)

Ser framemot en toppen kväll...

2010-04-24 @ 18:45:31
URL: http://Maiki.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0