Solen sken i dag...

Hej hopp i löven, sparka en .... i röven...
Helt slut är jag.
Solen har skinit i dag men jag har inte riktigt orka skina i kapp med den.
Förhoppningsvis är det min totala avsaknad av sömn som gör att jag känner på detta viset.
Ska alldeles strax krypa ner i sängen men först lite varma koppen då dagens totala matintag består av barnmat. I form av pasta med köttfärssås, kryddad med lite salt o peppar för att få upp smaken. Helt okej faktiskt men utan kryddningen hade jag aldrig fått ner det.

Har inte gjort för mycket i dag.
Och det var väl inte mer än rätt med tanke på formen.
Men Lina var till Gävle trots avsaknad av mig och vann loppet.
Hade man satsat en slant hade det gett tretton gånger pengarna.
Skit att man missade det.
Men på fredag ska hon ut igen...
testar att ta henne tätt en gång få se på reaktionen.

Men jag ska försöka hinna med mer skrivande i morgon.
Sorry att jag är lite off...
Men hoppas ni mår gott i af...tänker på er..kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0