Pippi orange...

Revlon Nutri Color Creame 400 Mandarine

Jag som siktar efter att ha riktigt Pippi Orange hår
har hitta helt rätt med denna färgbomb från Revlon.
Nyansen heter 400 Mandarine
och är alldeles orange när man pumpar för att applicera.
Och färgen som blir i håret är glödande.

Har aldrig fått så mycket komplimanger för mitt hår
som nu när jag har Pippi färgen.
Och det är roligt att det som människor i min närhet
trodde skulle bli helt galet har visat sig vara något som passar mig väldigt bra.
Skönt att man lyssnar på sin magkänsla trots "motstånd" från nära och kära.





Färgbomben finns att köpa hos utvalda frisörer
samt på www.lyko.se och www.bellbox.se.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej vännen!

Nu blev jag ju riktigt nyfiken på hur du ser ut i färgen...så nu får du så lov att lägga upp en bild på söta dig =)

Ludde hälsar till dig och vovvisarna



// Kramar från oss

2010-04-05 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0