Lördagskvällen närmar sig...

Hemma med toning i håret.
Ska snart åka och applicera lite make och invänta Malin
som kommer ner från Rättvik.
Blir nämligen förfest hos Mickan
innan vi drar vidare till Rättvik och svänger våra "lurviga" på bowlingen.
 Kommer bli grymt kul att få dansa och bara umgås
med en hel bunt snygga brudar, skratta och bara leva livet.
Blir verkligen lugnt med alkoholen då jag ska köra bil åt morgonen
men ett glas vin kommer jag i af att unna mig.
För anledningen till att jag går ut är inte för att dricka alkohol
utan för att umgås.
Sedan kan man ta något gott och njuta av medans truten går.

Och nu är det så skönt att jag umgås med  tjejer som gör precis som jag....
häller/viskar på glaset innan det är framme vid munnen
så att allt hamnar i uringningen i stället.
Hahaha...så jäklars gött!!!! J
ag är inte den enda "clownen"(positiv bemärkelse).

Nu ska jag skölja håret och sedan hoppa in i bilen.
Lite kris med kläder men tror det blir svart från topp till tå
men det är klassiskt i af.
 Stövlar, strumpisar och kort klänning.
Har dock två att välja mellan så Malin får bli den som fäller avgörandet.
Båda e ju snygga så det är inte där problemet sitter utan
 vilken som är absolut snyggast!!!

Ha en lovely lördagskväll oavsett vad ni har för er...Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0