Håll munnen stängd...

Pesen hade försovit sig så jag fick ringa och väcka honom.
En timme senare dök han upp i stallet med lilla Lina.
Körningen gick bra trots leran som är uppe i skogarna.
Ingen höjdare att vara ute nu men hästarna ska ha sin motion
så det är bara att hålla munnen stängd.

Nu har jag städat två rum av fem och ska ta tag i det största nu.
Har en lång to do lista för dagen
innan jag kan slå mig ner och andas ut inför kvällens festligheter.
Men en sak i taget.
Thomas kommer snart hem hit och ska käka lite pannkakor...
och promenera med hundarna så de får göra av med lite spring i benen.

Fåglarna kvittrar utanför och det är en sol som tittar fram i bland.
Gå ut och ta ett djupt andetag...
och känn den friska luften i lungorna.
Gööööött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0