En klassiker vill flytta in...

Jag har en hel hög skor.
De flesta med variant hög klack.
Och sedan har jag ett fåtal som är lågskor.
Nu har jag kommit till den situatuionen att tre par
av mina lågskor har gått sönder av förslitning...
så till den grad att det inte går att laga.
Och jag ogillar det på så många sätt det bara kan ogillas...
för dels blir jag av med en massa goa skor
och sedan har jag inga pengar till nya.

Men den dagen jag får pengar
så vet jag exakt vad för skor som ska införskaffas.
En riktig klassiker ska då få flytta hem till mig.



Just dessa är från Alfred S´Argent och finns på Jerns.

Själv har jag spanat in ett par från Vagabond som ligger mycket bra till.
Nu ska jag fortsätta drömma om dessa snyggingar
och tänka på alla snygga outfits som man kan ha till dessa klassiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0