Arbetat med kroppen...

Sitter här med en inpackning i håret.
Tånaglarna är lackade och jag funderar på kvällen.
Är heeeelt slut.
Men sällskapssjuk som jag är så skulle jag behöva lite action.
Fast min action kommer nog utspela sig i soffan.
Hahaha....
Men skönt att känna sig som en människa igen
efter att ha spolat väck allt hö som har en förmåga att krypa in på skinnet.
För i dag har jag arbetat.
 Kom till Bergsäng vid elva och vi skickade på ett lass  hö,
fika och sedan lassa jag och Peo upp det på skullen hemma på gården.
Det känns i kroppen min och jag kommer känna att jag lever i morgon.
Var lite dålig på att byta sida också...
så i morgon blir det höger sidan som kommer kännas mest.
Men det gör inget för känslan när man arbetat så här är fantastiskt skön.
Synd bara att man är så klen att man blir helt slut efteråt
och inte orkar göra mer denna dagen.

Sötnos har lämnat kommunen för roligheter på annat håll...
hoppas verkligen att hon får en toppen kväll...!!!

Men slutbabblat...
måste försöka komma på om jag ska göra mer eller dö i soffan...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0