Vilken dag...

Gaaahhhh, vilken dag hittills.
Det har gått i ett och på sätt och vis så gillar jag det
men samtidigt så inser jag nu när jag sitter här på datorstolen att jag är helt slut.
Tuggar lite hjärtan,
mest bara för att jag inte hunnit äta i dag
och behöver lite ny energi för nu är det dags att ta en promenad
med dogsen ut i skogen.
Grynet och Tobias har varit med på arbetet i dag
men de övriga fick stanna hemma och softa.
Så nu är det full rulle på allihopa.

I morse var jag på tidigt besök hos tandläkaren.
Inga hål och dallt såg bra ut.
Möjligen att jag kunde använda lite mera tandtråd.
Och det ska jag väl klara av tror jag;-)
Efter det så var det bums till skolan
 för att försöka komma ikapp med matematiken lite.
Gick okej tycker jag
 men jag var hela tiden tvungen att påminna mig i tanken
 att inte rusa iväg till nästa steg på mitt schema.
Sedan var det Alvik och mat samt rasta små hundar.
Byta om och kasta mig in i bilen för att åka till arbetet.
Körde två hästar i dag då det blir lite konstigt i vårat schema
 på grund av Bollnäs på onsdag.
Direkt efter det så till vuxenpsykiatrin och mitt möte med Peter.
Handla efter det och  nu sitter jag här.
Med punka.
Menjag har inget o välja på, nu ska jag ta dessa glada. pigga små liv
och knata en riktigt skön lånpromenad.
Paula gumman får dock stanna hemma då orken inte riktigt finns där...
jag tar henne på en egen lite promenad
sen när vi kommer hem med de andra dårarna;-)


Kommentarer
Postat av: mia

Tycker som de verkar som om du gör alldeles för mycket tjejen, tänk på dig själv oxå och ta de lugnt ibland! kramar

2009-09-28 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0