Vaktis har fixat =)

Min elektricitet fungerar igen.
Guuu, så skönt att det är fixat innan helgen.
Ska faktiskt dra bort alla förlängningssladdar nu som ligger
över hela mitt vardagsrumsgolvet.
Och så måste jag hitta en ny halllampa.
För det fungerar inte med skiten som jag ville ha.
Men det löser sig nog. Hoppas jag.
I af så var det en huvudsäkring nere i källaren som gått.
Så vaktis var ner och bytte den,
han ville helst slippa åka ut på helgjouren.
Haha, jag förstår honom.
Och han var så snäl l och satte i en riktig kontakt
så det bara är o plugga in den lampan som ska sitta där så småningom.
Bra service, me likey!!

Har jobbet och varit i Rättvik och tränat fyraåringen och tvååringen, gick riktigt bra. Nu har vi bara fyra sekunder att kapa innan vi är i tävlingsform. Eller ja innan vi kan starta. Det är ju sjukt bra på så kort tid. Ser framemot varje vecka på banan nu få se vilka framstegen blir framöver.
På tisdag ska vi i af kvala Bosse som det ser ut nu. En extrainsatt B-loppsdag så då passar vi på....och vi vet redan att han får sällskap för Nordman ska dit med en nordis som Bosse gått i lag med tidigare.

Nope...nu ska jag röjja och svepa i mig medicin
så jag kanske inte ser ut som en uppdsvälld kossa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0