Möte avklarat..

Soffan är bekväm.
Har precis fått i mig lite soppa samtidigt som jag skickat mail.
Gäller att vara effektiv.
Men det är ju samtidigt lite stressande att göra allt samtidigt
och aldrig ha en lugn stund.
Jaja, nu var det inte meningen att gnälla.

Ska sätta mig med matten som så många andra dagar
och försöka komma någonvart.

I af så har jag haft möte med Peo och Anki i dag.
Vi har pratat om framtiden de närmaste månaderna och det finns fortfarande en del frågetecken.
De måste vi räta ut men just för stunden så ligger inget i mina händer utan först och fräsmt hos familjen Brasar, de måste ta ett beslut om det finns möjlighet till anställning eller om jag ska vidare till något nytt ställe. Vi får väl se. Tiden rinner snart ut så jag hoppas det kommer lite svar för min del snarast.
Bara att härda ut...

Varit på banken och returnerat ett paket.
Ja och sen fastnade jag här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0