Stallet avklarat.

Nu sitter jag i soffan och fryser nästan ihjäl.
Shit vad det var kallt och jobba i dag.
Och blött.
Mina strumpor och byxor var dygnsura
och det blir ju inte bättre av att jag har hål på skorna.
Skitockså...man skulle ha gummistövlar egentligen
men jag äger inga. Kanske dags att ge sig ut på stöveljakt?

Men hästarna är körda och stallet rengjort, dock är kusarna inne nu för regnet vill inte ge med sig riktigt och fröken bara stod och skrek så det slutade med att hon fick som hon ville...gå in i sin varma, rena box. In till vämen och maten. Och när hon gick in så ville resten detsamma så nu står de nöjda inne i stallet.
Ska ut sen och göra rent lite inför natten samt ge dem kvällsmaten men det dröjer några timmar tills dess.

Först har jag 100 sidor naturkunskap att klara av.
Samt ett prov.
Och försöka äta något.
Och alla andra måsten jag har.
Just jag, har ju inte skrivit om min terapi häromdagen heller.
Men det kommer.
Ska försöka att inte göra det som ett måste utan för att jag vill och har tid.
För jag vill väldigt mycket här i livet men tiden räcker inte riktigt till...

Men i dag är det iaf fredag...hoppas ni får en trevlig sådan.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0