Söndag.

I dag har jag ätit två rätters.
Riktig mumma...
Först blev det parma och kantarellrisoni...det bara smälte i munnen...
Efteråt så blev det underbara pannkakor med hemmagjord björnbärssylt
 som jag fick av Pillan  i dag, riktigt god var den!!
Magen står nu rätt ut men det gör inget för jag vet att det bara är en tillfällighet
och jag sover gott om jag har den äran att få vara mätt.

Ska snart krypa neråt i sängen, bara borsta tänderna först...

Min söndag har bestått av arbete i stallet men jag hade ingen körning så det gick ganska snabbt. När jag var klar så åkte jag vidare till Alvik och Pillans kennel. Möttes av tre superglada vovvar som kasta sig mot mig när jag öppnade dörren. Så jäkla sköna är de... Petra viftar på hela kroppen när hon ska hälsa och Lillebror studsar upp o ner, Paula och pratar och försöker studsa i den mån hon kan...

Pricken och Tobias var i Sandviken/Högbo på utställning
och vad jag kunnat utläsa på fb så tog Pricken sitt tredje cert i dag!! Bra jobbat killen!!!
Hoppas det gick bra Grynets uppfödare Inger också som var på plats. Får hoppas.
Om jag hade varit lite mer på allerten så skulle även Grynet varit med men jag såg ju anmälan en dag för sent. Sån otur och det kändes lite surt men det kommer väl någon utställning som passar henne snart!!
Vi kollade på film tillsammans, jag och dogsen, det blev Män som hatar kvinnor, jag har redan sett den men vi gosade ihop oss i soffan alla fyra...nice...
När filmen var slut så gick vi på en promenad tillsammans i solskenet, riktigt skönt, gillart!! Det är såååå skönt att få komma hemifrån och ut i skogen för att vara med djuren...och det ska bli sååå skoj att flytta ut dit om en månad ungefär!!


Detta är väl lite kort om min dag...kort o rörigt om min dag...
God natt och dröm sött, pöss





Kommentarer
Postat av: Petra , Lillebror & Paula

Tacka sjutton för att vi bli glada när du & Grynet kommer ...ni är ju BÄST !!!!

2009-09-09 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0