Snoret rinner...

Jag är tokförkyld.
Har knappt sovit en blund i natt
men efter en värktablett i morse så däckade jag totalt.
Nu är jag vaken men det är knappt om man säger så.
Dags att gräva ner sig i böckerna och försöka bli klok inför morgondagens prov.
Till det serveras pannkakor åt både mig och Grynet.
Yummi!

Undrar när man fått svininfluensan...
med min hosta så är det nog inte omöjligt...
den retar gallfeber på mig. Shit till och vara envis...
Ja en sak är då säker att jag ska hålla mig undan alla små bebisar
tills jag är helt frisk. Vill inte riskera och smitta.

Sitter och funderar på lite saker.
LIte belöningar...
Kungälv och Hässleholm.
Har så många som jag vill hälsa på och så vill jag såklart krama om Lisa. Vi pratade om att gå på Lars Winnerbäck tillsammans i Kristianstad och det hade varit riktigt sköjj...och sen vill jag hälsa på Rolf och Åsa, saknar dem tokmycket. Och sen har vi ju Sandra, Ingela, Benny, Ola...och alla andra! En sväng ut till golfklubben för att se förändringarna där ute och så klart om lilla missen lever fortfarande!
 Och i Kungälv så är det så klart my chica som lockar...
Hmm...ja ska nog kunna lösa detta på något sätt...
håller tummarna för det!
Och ja, jag förtjänar att ta mig iväg från denna lilla byn
och få se de lite större städerna, behöver det!
I Leksand så får man ju inte vara ifred...
behöver få vara det...

Have a nice sunday!
Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag röstar ju för en tur ner hit<3 Jad ska boka biljetter under de kommande dagarna så hinner du bestämma dig kan du väl höra av dig så kan jag boka till dig med så länge=)Krya på dig!

2009-09-21 @ 09:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0