Lovely day!!

Vilken dag.
Helt underbar.
Har varit till Borlänge och uträttat ett ärende, en snabbis till Kupolen.
Därefter så  åkte vi till min morbror i Backa.
Han var ensam hemma då frugan arbetade och min kusin var på gymmet.
Gott med bullar och Trocadero.

Sen så har vi varit hemma hos min mor och katterna.
Käkat rotmos och biff, mumma!!
Färgat håret på mig, promenerat till Hedstigen och flätat håret på Linda.
Fikat och träffat familjen från Pingbo.
Svea var såååå gooo...alla dessa miner och ljud som hon häver ur sig.
Och under måltiden så var både Grynet och Prípps glada mottagare av pizzan som råkade slinka ner på golvet med jämna mellanrum;-)

Nu ska det fixas lite åt min kära mor, sedan blir det sängen.
Första anhalt i morgon blir Pingbo!!!

Sov gott, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0