Limsjön med Grynet.

NU har turen runt Limsjön klarats av.
Skönt att ha lyckats rört på sig två gånger denna dagen
 och jag känner mig nöjd.
Riktigt nöjd.
Det enda som besvärar mig nu är att jag är sugen på en Cola.
Och jag brukar inte ha några hemma
men nu har jag såklart två stycken kalla, goa burkar i kylen.
E de inte typiskt så säg...

Nu ska jag klippa klor på min dam
och sedan ska hon rätt ner i badkaret
då det badats i kobajsvatten. Hon luktar mumma...hehe...

Update: Nu är Grynet badad och klorna är klippta.
Och hon ser ut som ett litet troll och beter sig som en toka.
Helt galen och springer runt i hela lägenheten
och gnuggar sig mot allt som kommer i hennes väg,
mitt täcke fick sig just en redig omgång
och är nog lagom blött och gott tills vi ska sova...
Älskar mitt lilla troll...
Hon är mitt allt och jag älskar henne över allt annat!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0