Kvinnors och mäns svenska!

Kvinnors svenska i vardagen:
1. Ja = Nej
2. Nej = Ja
3. Kanske = Nej
4. Vi behöver = Jag vill ha
5. Jag är ledsen, men =Du kommer att få ångra det här
6. Vi behöver prata =Nu har du ställt till det
7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg = Klart att jag är arg, din idiot
9. Vad du är uppvaktande i kväll = Tänker du bara på sex?

Mäns svenska i vardagen:
1. Jag är hungrig = Jag är hungrig
2. Jag är sömnig = Jag är sömnig
3. Snygg klänning = Snygg urringning
4. Jag älskar dig = Jag vill knulla
5. Jag har tråkigt = Vill du knulla?
6. Ska vi dansa? = Vill du knulla?
7. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du knulla?
8. Ska vi gå på bio? = Vill du knulla?
9. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du knulla?
10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög!!

Inte konstigt att det blir så fel ibland!!

Fick detta mess i från Sparrarp i dag.
Kan inte annat än le och känna igen vissa situationer=)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det min syster som varit ifarten med sin mess nu igen eller? Hon är helt otrolig hon=)....

2009-09-30 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0