Klart med förmiddagens saker...

Nu har jag jobbat en snabbsväng. Gick bra. Körde fyraåringen och tvååringen. De skötte sig och jag tyckte att det var bra trots lite stelhet hos den äldsta. Men Peo skulle ställa honom i solariumet och knåda riktigt ordentligt på honom så kanske det släpper lite. Tror nog mest att det är lite stela muskler.

Nu har jag varit hos min snälla barnmorska Anna och disskuterat min framtid. Och nej jag är inte med barn om det är vad ni tror utan jag har lite andra saker som måste behandlas.
Kände mig trygg med henne och nu får vi se hur det slutar.
Men det är värt ett försök i af.

Har skola snart.
En och en halv timme matte.
Ligger återigen efter eftersom jag var kass i går.
Och nkb går sakta det med.
Hatar mitt liv just nu.

Barnmorskan kommenterade min situation som sjukskriven i dag.
Hon tyckte att det var så hemskt att någon så ung
varit sjukskriven redan och i över ett år.
Jag kan förstå henne men jag vill ju inte vara hemma.
Är inte den typen av människa som kan gå hemma bara för att...
jag vill göra något, klarar inte av detta särskilt bra.
Men det är väl för mycket som måste ändras...
och ändringar tar tid.
Alldeles för mycket tid för min del.

Får se om energin kommer farande på eftermiddagen,
skulle behöva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0