Källberget.

Jag och Grynet har motionerat nu på kvällskvisten.
Tog en ny vända uppe på Källberget i de fina spåren som finns där.
Vi valde det gula dagspåret på 5,8 km och det var riktigt bra.
Började skymma lite på slutet men spåren var superfina
och i varierad terräng med mycket backar och mjukt underlag.
Kommer helt klart att gå här flera gången
och vi siktar faktiskt på att ta Källbergsmilen någon dag.

Är glad att jag valde att göra något nytt i dag
 och det kändes bra trots att jag är sjuk.
Men gumman har ju fullt med energi
som hon vill göra av med så jag fick helt enkelt offra mig i dag.
 Men jag är glad att jag gjorde det, behövde motionera
och förhoppningsvis så kanske friskluften gör mig frisk snabbare.

Nu är vi duschade och matade.
Hyfsat nöjd med dagen, inte fått så mycket uträttat med plugget
men hjärnan fungerar inte riktigt.
I morgon har jag massor att göra som vanligt med jobb, skola,
mängder av ärenden och såklart umgänge med lilla gumman.
Kan knappt förstå att det är onsdag i morgon
men tiden går fort och snart är man gammal och grå...
så jag antar att det bara är att leva livet fullt ut medans man kan.
Enjoy!

Nu ska jag krypa ner...
Sov gott, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0