Jag glömde...

Jag försökte inte smita...jag glömde bara...
Min dag har varit katastrofal matmässigt sett
och jag har inte orkat styra upp det heller
då jag stressat ända fram tills eftemiddagen.
Så jag tar nya tag i morgon.
Maten har bestått av smörgåsar, smörgåsar och lite mer smörgåsar.
Knappt något vatten men däremot massor av mjölk och en redbull.

Ja hur ska man sammanfatta det?
Total disaster.

Motionen då?
Ha, inte ett dugg bättre.
Arbetat i stallet men ingen längre sammanhängande promenad med gumman.
Skäms lite men vissa dagar blir det tyvärr så.

Men nu ska jag hoppa i säng
så jag kanske orkar kravla mig ut på en riktigt lång morgonpromenad.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0