Härligt veckoslut!

Och så har vi söndag igen.
Det vill säga slutet på ännu en vecka
och detta veckoslutet har varit underbart.
Jag har träffat rätt människor och vi har bara umgåtts.
Dock har jag inte hunnit vara till Vinkelboa
men jag hoppas att det antingen är dags för ett Leksandsbesök
och en hockeymatch eller att jag lyckas ta mig nedåt snart igen.

Nu sitter jag här färdigäten, sminkad och påklädd....
klockan halv tio en söndag. Vaknade rätt så tidigt och var hyfsat pigg med tanke på att det blev sent i natt.
Var på Hedstigen och åt varma mackor, pizzarester och drack cola. En riktig svullarkväll men det var det värt. Vi skulle gå hem men hade sådan tur att det var biltankningsdags så vi åkte en raggarrunda innan vi hoppade av hemma hos morsan.

Trevligt att umgås allihopa och jag hoppas på fler sådana kvällar framöver.

Nu önskar jag er en härlig söndag och
LYCKA TILL LINDA OCH BIRK!!!
Kommer vara en stolt moster som är på plats,
det kan jag lova!

Pöss och kram


Kommentarer
Postat av: Henrik

Låter som du haft en helg som du verkligen behövde, synd vi fick skippa promenaden idag...kanske kan få ta ut den i veckan ist? puss =)

2009-09-13 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0