God natter...

Godkväll!
Nu ska jag krypa ner i sängen.
Trött som en tok som vanligt.

Fått lite saker gjort i dag och det känns bra men ligger ändock efter.
Vet inte om jag kommer att orka slutföra båda kurserna.
 Just nu känns det som en omöjlighet.
Men jag vill inte att det ska vara det.
'Fast ibland kanske man måste ge sig.
Måste tänka på´t.

Vill bara säga god natt och hoppas att ni får sova gott i natt.
Det ska jag försöka göra...
Ska drömma om att jag får möjlighet att tjäna lite extra pengar,
för det behöver jag verkligen.
Förslag????

Maten i dag har inte varit någe vidare men jag ska försöka kämpa vidare...

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Henrik

Hang in there..... Du som kan och får äta borde göra det, tänk på mig som inte kan :( Sov så gott! Kramar!

2009-09-17 @ 22:12:00
Postat av: sofie

sv: gud va glad ja blir:) du betyder så himla mkt för mej. önskar vi kunde träffas varje dag:) älskar dej med gumman..du kasnke vill komma och rida nån dag? kramar

2009-09-18 @ 16:19:23
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0