Ekonomin...suger...

Sitter o kollar in min ekonomi...
den suger ganska hårt om man ska uttrycka det så.
Inge roligt att hela tiden känna press över att man måste försöka tjäna extra pengar.
Hela tiden har jag det hängandes över mig att jag ska arbeta extra så att jag klarar av att överleva. Men det är ju inte bra för mitt tillfrisknande, det vet jag, tro mig.

Någon som behöver hjälp med något så är det bara att hojta till...all extra inkomst är välkommen...

Hade hoppats på att få ha hästarna lite mer men det ser ut att dröja tills i december igen. Dumt. Men men så kan det vara, jag kanske kan hitta någon annan häst att ta hand om. Eller hund...eller katt...
Allt utom krälande djur, för det är min största rädsla så det klarar jag mig utan;-)

Tror jag ska slita av mig lite mera hår nu
så att jag åtminstone inte behöver känna press
över att behöva gå till frissan och klippa mig...

Jag önskar mig mer pengar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0