Alvik.

Jag har installerat mig i Alvik nu.
Grynet leker med Tobias och det är full rulle.
Lillebror, Petra och Paula tar det desto lugnare.
När jag öppnde dörren så var jag glad att den lilla grinden var stängd för jar blev bokstavligt talat attackerad av fyra glada vovvar. Så jäklans härligt att mötas av sådan glädje. Löööv it!!

Resan hem gick väldigt bra och jag körde lugnt mamma...så vet du=)

Ska nog placera mig på soffan nu för lite teve men därefter så blir det sängen. Ska lägga mig i tid så vi kommer ut på morgonpromenad till morgonen. Veckan som kommer är fylld av saker som ska hinnas med och klaras av men jag tror att det ska gå vägen. Jag hoppas på det i af.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0