Fäääääärdig och rik=)

Nu är jag färdig och betydligt mycket rikare än innan=)
Känns så gött att jag har gjort något som inte var alltför ansträngande
 och ändå fick lite slantar för det. Allt är ju liksom välkommet.
Tack kära vän för att jag fick chansen att tjäna in lite
och för att du var genrös och delade med dig av din lön;-)

Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sedan krypa till sängs, nöjd över dagens bedrift. Har en bra känsla över att ha gjort något som kändes bra och samtidigt roligt. Inte ofta det händer nu för tiden...men det verkar som att det börjar arta sig. Jag hoppas på att mina nystart jag hade häromdagen ska löna sig i längden. Det verkar som att det är små små steg som jag tar och de känns bra, minsta lilla framåt känns bra...

Ja just, måste ju packa ner lite kläder också som jag fått hem till provning. I dag var det dock inget som föll mig i smaken direkt samt att jag är i en sån dum storlek just nu...är liksom mellan small och medium, fast mer åt small så alla kläder sitter lite konstigt just nu. Men jag vet ju att det är en tillfällighet. Blir bättre snart. Förresten kan jag säga att jag tror min kropp mår bättre av att ha slutat med de där sabla p-pillerna, kroppen känns mer glad eller hur man nu ska förklara det. Ett bra beslut från min sida och jag vet att det kommer en tid då jag måste proppa i mig hormoner igen men det är då, just nu ska jag låta kroppen vila från det. Kanske har det framkommit preventivmedel i pillerform för män då...vem vet??

Nu är jag sugen på att arbeta lite mera?
Kanske kolla med min chef om det är något som han behöver ha hjälp med?

Hoppas ni söta får mysiga drömmar i natt...sov gott!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0