Till kojs...

NU ska jag krypa till kojs.
Känns som att det är det enda mina dagar handlar om.
Att jag varit i skolan, jobbat och ska krypa i säng.
Nice life liksom.
Men hey det kan väl bara bli bättre.

Jag har ju faktiskt med Thomas hjälp bytt till vinterdäck.
Är glad att han hjälpte mig då det går så mycket snabbare då.
Men nästa gång det är dags för byte måste jag lämna in bilen
så att jag kan få allt balanserat.
Men det är ju flera månader fram tills dess
och lika bra att börja samla pengar redan nu;-)

Dogsen sover i soffan men jag ska ruska liv i dem
så att de kan pallra sig ut på gräsmattan för en pinkulering.
Sov gott och jag ska försöka skriva mer intressanta inlägg här i veckan.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0