Söndag.

Söndag hela dagen!
Vi tog en liten sovmorgon till klockan nio.
Jag var helt slut efter gårdagens bilkörning och upplevelser.
Lite skillnad på att vara hemma i lilla Leksand mot storstaden.
En aning annan puls.
Men ajj löööv it;-)

Nu ska vi ut och njuta av det underbara höstvädret.
Måste införskaffa lite mat som vi kan få i magen. Det kurrar lite smått då jag inte ätit frukost ännu.
Kan ju inte stanna så otroligt länge för jag har en del returer som ja måste lämna tillbaka i Kupolen när ja ändå åker förbi, det betyder att jag måste åka vid fyra snåret vilket känns som alldeles för tidigt.
Gillar att vara här hemma.
Ett annat lugn.

Men visst jag måste ju plugga i eftermiddag.
Och resterande del av kvällen för den delen.
Måste, måste, måste, måste....
En stoooor kopp te och lite nötter så ska nog det gå vägen.
Få se hur jag känner mig till morgonen, kan vara dags för ett prov då.
Skulle vara skönt och få det avklarat.
Tänk att kunna andas ut men jag har ju lite tal som jag kört fast på.
Köra halva lektionen repetitioner och andra halvan prov möjligen??

Nu får jag sluta dividera och fundera...ska ta tag i detta....
Bye bye, ha det så härligt denna underara höst söndag=)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0